Cercar en aquest blog

dimecres, de maig 04, 2011

Els hipocondríacs beuen més


Ja fa temps que em vaig fer un propòsit, d'aquells que es fan de cara a l'any nou, any nou vida nova, encetar una nova etapa, i tota la pesca implicada....

Aquesta vegada el propòsit consistia en tornar-me hipocondríac tant com pogués, ja que em va semblar que algú que sempre estigués preocupat d'estar malalt, encara que no ho estigui, sempre acaba prevenint la possible malaltia que pugui tenir, en tot cas.

I tothom sap que és molt millor prevenir que haver de curar!

Dit i fet, vaig començar a prendre vitamines i reconstituents de tots tipus, menes i colors... però ah! vet-ho aquí! que l'altre dia tenint una conversa amb un amic, d'aquestes de què tal i com et va tot, tot esperant que et digui que tot li va bé, que si ha de seguir parlant, en tot cas m'expliqui quelcom divertit, a poder ser... i no em va decepcionar, doncs va tenir l'habilitat de satisfer les dues coses.

Parlar de les seves desgràcies, i alhora resultar graciós. Doncs resulta que es va anar a fer una analítica a cal metge, i es veu que li va dir que estava baix d'una substància concreta que es troba en el fetge... i que aquest desgavell s'arreglaria bevent begudes alcohòliques!

Em queda el dubte de si és que simplement hi ha gent que camina per damunt la capa de la terra ignorant que compten amb un metabolisme privilegiat, o si he vist un símptoma més del gran complot mundial del que tantes decisions i moviments governamentals aparentment absurds sens dubte en formen part. En aquest cas és palès que no ens ho han dit tot sobre la salut.

És possible que les grans corporacions farmacèutiques vulguin que abandonem el consum d'alcohol per a que emmalaltim i així ens tinguem de medicar?   

1 comentari:

Gem ha dit...

Es devia haver begut l'enteniment, aquest metge... La foto, m'encanta!